alkoholistvarning!

okej jag börjar inse nu att hela min sommar har gått ut på fest och allt vad det innebär, folk har börjat kalla mig alkis, och det får mig att inse att jag börjar bli en smygalkis, det skrämmer mig. jag har alltid varit den som sagt man kan ha så mkt roligare utan alkohol, det står jag fast vid, jag säger som ida jag hatar alkoholen och dess inverkan på människor, vissa blir bara för mkt, men jag älska dess drog. men som sagt kan jag ha roligt utan alkohol, och jag tycker inte ens att det är kul
om man är för full och inte kommer ihåg någonting, det blir liksom bara pinsamt ;)
Jag tycker verkligen inte det är kul med sånna som dricker mest bara för att däcka, eller som dricker för att dom tror de är coola, sånna personer blir man bara irriterad på.

okej nu har jag insett att min blogg består för det mesta av Fest den med ;)

skulle till Mora idag men seg som jag är gick jag ut till busshållplatsen och så klart så kom det ingen buss, men men jag och milla ska ta en fika på byn snart ist :)

sen ska jag träffa mina göteborgare, sen flyttar jag upp i Brindberg för natten med Marika och Malin, i mrgn är det häst crusing :) jag och eve har det bästa temat men hur gör man det;)


förresten så funderar jag på att stänga av mobilen, och fetdissa allt och alla i helgen och skita i allt och bo i Brindberg, det vore skönt, men det har jag ju inte samvete att göra, jag menar jag kan ju inte låta  mina vänner festa utan mig;) och Olof får inte ha sin första fylla utan mig!

på Torsdag den 14 åker jag och Johanna ner mot storstan och shoppar plånböckerna av oss, går på The Voice show och åker hem med en ny höst garderob och ett bra humör, för sen börjar skolan och jag ska ut och leka guide i en vecka.


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0