ÅNGEST!!

har skolångest, så jag bara känner för att rymma från verkligheten!
har packat klart nu och jag har packning som väger mer än vad jag själv gör, jag har mat för ett år, jag har allt jag behöver och lite till med mig:D jag vill, men jag vill ändå verkligen inte!



ni kan ju tänka på mig i veckan när jag sover i tält i regnet:)

var i borlänge och shoppade med johanna igår, härligt härligt, fan va bra hon är den bruden! jag älskar henne, på nått sätt så är vi alltid helgalna när vi är tillsammans;)


varit ute och övningskört idag, jag blir bara bättre och bättre, jag är född till att köra bil:D

nä nu borde jag nog sova lite:D


vad vill du med mig? hur vill du egentligen?


ha de bäst tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0