idealkrav

va äre för skit egentligen? Idealkrav!
Skönhetsidealen bland tjejer i dagens samhälle är ett benrangel med jättetuttar och blondt hår (oftast)
Idealet för en snygg kille är en vältränad kropp, speciellt magrutor.

Det här är sjukt!

Idealkraven för ett bra liv när man är 30 är, en bra och snygg man, fast och galmoröst jobb, bra inkomster, hund, barn helst 2, villa på landet och lägenhet i stan, semester med familjen, varje vecka och max ett glas vin till maten en lördagkväll, och såklart en bil som får plats med allt. bjuda hem familjen och släkten till stora middagar och kalas på jul, påsk, midsommar, vid födelsedagar och andra högtider är helt klart ett måste. man tävlar liksom med varandra om vem som har bäst och "lyckligast" liv.

nä det här har blitt för mkt, nu fick jag ont i huvudet av allt de här, oh shit hur ska man hinna uppnå alla de där målen.
funderar på att gå emot strömmen (det brukar jag väl aldrig göra va?;D orka va som alla andra! )
Jag ska bli fet och ful, färga håret orange inte tvätta det mer än 2 dagar i veckan så det blir så där härligt fett och tovigt, skaffa fula jättestora runda glasögon helst ska dom vara neonrosa eller nån annan färg, tandställning, gråa tänder, jag ska klä mig i mjukis kläder varje dag och sånna där marknadskläder för 20kr, jag ska gå i fula gamla skruttskor och träskor, jag ska åka moped resten av mitt liv eller en ful gammal rishög till bil, jag ska äta nudlar och mc donalds varje dag, dricka öl varje dag och sitta på en parkbänk och supa upp mina pengar, beklaga mina sorger och skrämma småbarn, inte umgås med några vänner för utom knarkarna som jag delar bänk med, jag ska bo i en hydda i skogen, jag ska inte ha ett fastjobb, jag ska bara vara tillsvidare anställd på mc donalds så jag får mat där, jag ska inte ha nån man och om det förmodan skulle bli så ändå, så ska han vara fet och ful och supa som jag. jag skulle iaf inte behöva låtsas att jag var lycklig då.

nä nu överdrev jag kanske lite;) men ändå det är verkligen krav på hur man ska vara för att vara lycklig!


Be aldrig någon att vara de, den inte är.
Be aldrig någon att vara som någon annan.

nä hörrni nu ska jag sätta lite fart och göra någonting.
ha´t bra! tjing

Kommentarer
Postat av: laJulia

De är glamoröst med tandställning faktiskt! :P

2008-08-31 @ 21:33:54
Postat av: Anonym

nå fel med tandställning?

2008-09-05 @ 16:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0