Mamma mia

tja alla mina fans, hur mår ni?.

Igår torsdag hade vi tjejkväll/myskväll hos Frida för att ida fyller år fredag. vi dippade gurka och morötter i guccamole (inte en aning om hur de stavas, men vem bryr sig) och så klart chips. såg på "ps. i love you" det var en väldigt bra romantisk film precis så där mysigt som man vill ha de, lite avis och lite tårar. och Irland, behöver jag egentligen säga mer? Jag är helt såld på Irland, jag bara måste dit. åh musiken, människorna, de gröna ängarna, kulturen, själva landet och den härliga accenten, jag är helt såld verkligen.

Idag fredag, inga lektioner alls, alltså ledig, skööööönt!
mamma ringde och väckte mig vid 10.30.
gick upp vid 11 åt frukost och fastnade framför datorn.
mamma kom hem hömtade kameran och vet ni vad? håll i er nu gott folk, min mamma har färgat håret brunt! :) skitsnyggt verkligen, hon är så söt
hon for vidare ner mot linköping, bara jga molly och stisse hemma:)
duschade, ut och gick en sväng med Molly, tog moppen ner till ida.
tårta och saft:) supergott.
gick ut mot byn, handla godis på ica, och ida hon var en krånglig en vid kassan;) hehe
sen tog vi plats i bio salongen, och jag kände på mig att den där filmen skulle bli bra.
Filmen började och jag hade rätt filmen var helt underbar och ajg blev störtförälskad i den redan efter första låten. åh gud vilken film mkt skratt och någon tår. verkligen en må bra film, och jag älskar musiken, kände för att ställa mig upp bara dampa loss, dansa och sjunga och bara dampa, gud vilken måbra film alltså.
Mamma mia är helt klart värd att se och jag ska lugnt se den igen:)
Julia du skulle älska den!
jag och ida gick hem, familjen nr2<3 ni betyder!
tog moppen hem och nu ser jag och min lilla söthund lite film ska sova strax!


du gör mig så förvirrad men jag gillart ändå:) <3

Martin är idolen!

vilka läser min blogg? ;)

tjing

Kommentarer
Postat av: Jullan

the musical is soooo much better you know girlfränd.

haha. nä men de nog lika bra tror jag. :)

2008-08-30 @ 10:06:52
Postat av: Martin

Har jag alltid vetat! ;D

2008-08-30 @ 15:27:05
Postat av: icaaa

men linnea du vet jag läser alltid din blogg ;)

2008-08-31 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0