pokerface

idag har varit en BRA dag, åh gu va kul jag haft jag älskar livet en dag som denna.
Man måste hata livet för att kunna älska det och se de fina i de hela:)

dampade loss rejält i matsalen idag, shit grimarser hit och dit, skrattanfall och morotskastning, careface, rejält damp, precis så som man vill ha livet precis så som jag och johanna blir när vi är med varandra;)

tydligen för er som inte vet det är jag Kuksugar Linnea, och jag ser ut som Karlsson på taket, tack grabbar ibland vet jag inte riktigt vad jag ska säga som tack för de fina orden;)

släng varandra i dammen och terrorisera inte små oskyldiga SP, :)

det är 164dagar kvar tills jag fyller 18år
vecka 4, 5 och 6 har vi APU (praktik) då funderar jag på att åka till irland och vara på ett fälttävlansstall där AnnaKarin jobbat förut, det vore underbart 3veckor med hästar och träning. 3 veckor borta från sverige, isf komme rjga hem på min födelsedag

har varit ute och kört med Eve Milla och Johanna eller Evert Rune och Johny:) efter lite mkt strul fick vi igång musiken och toner från "du är så yeah yeah wow wow", ni vet den där hit låten med martin svensson, strömmade ut ur högtalarna, tog en strips på östängs. MUMS
Tuffing fick följa med på släptåg, band honom bak på vagnen.

Hur vill du med mig egentligen? jag är förvirrad till tusen av dig. Vad vill du?

tror inte jag har så himla mkt skvaller egentligen idag, men min lilla Ida fyller år på fredag:D <3

men nu hörreni tänkte jag gå upp å inta min plats i sängen för jag känner inte för att somna på tangentbordet och bli rutig i ansiktet. Sex and the City dubbel avsnitt väntar, så jäkla bra.

Lyckan är en dyrbar gåva.
Lär dig att le åt bagateller, lär dig att se vad saken gäller
ge varandra lite glädje medans vi kan
en dans på rosor, ingen kan lova dig en dans på rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0