the end of sommaren närmar sig med stormsteg

ja sommaren börjar gå mot sitt slut, och ajg frågar mig själv vad har jag egentligen gjort den här sommaren?
jag tänker efter allt blir sulligt, jag kommer mest bara ihåg de sista veckorna som bestått av fest fest fest och fest även de veckorna är suddiga, men de beror ju kanske inte på att jag förträngt de utan av andra saker lite onyttigare drycker om vi säger så.

Min ekonomi är faktiskt överförväntan bra ändå, på nått sätt har jag mkt mer pengar än innan sommaren började. jag menar jag jobbade ju bara 2 veckor åt komunen ochvad fick jag för de jo 3300kr + 897kr i semester ersättning, och som ajg ahr festat och shoppat i sommar tycker jag egentligen att det borde vara på minus 3000kr på kontot ist för plus, vem vet jag kanske har en hemlig person därute som ger mig pengar:)

ja okej i början av sommarlovet bestod dagarna av fest fest fest och sömn, eftersom det var studenttider i dalen, jag menar man måste ju lära pojkarna att festa på riktigt!
sen var det logdans och det innebar fest igen. bland de bästa festerna jag vet:)
jag och eve levde mest hela dagarna i början vi gjorde inte så mkt men ändå, vi var iaf chaufförer åt Johanna och gänget på deras skolavslutning:)
sen fredag den 13:e fick jag ju en spark av Berit så ja då blev det hej lårkaka, den är fortfarande kvar å mitt ben ser cp ut;) kryckorna var mina bästa vänner några dagar.
sen var det hästarna Tuffing och Olivia som tog upp min dag tid, kvällarna gick åt ida eller eve:)
senblev de midsommar och midsommarafton tillbringades i Brindberg i goda vänners lag, allsång grillat och glada miner.
midsommardagen bar det av till Bjurs med stopp i Orsa på både dit och hemvägen, och det var alltså fest igen;)
sen började jag jobba, blev 2 veckor på demensboendet furuvägen jag stortrivdes och kände mig hemma, visst blev det lite tråkigt ibland men allsång på skansen filmerna är väl bra.
jag ändrade min syn på männsikor, mer om de en annan gång. men människor i helhet är jäkligt äckliga
hemma tävlingar på helgen, emma fick åka ambulans, annars gick de jäkligt bra för alla älvdalingar
sen efter mina två veckors jobb drog jag och eve till sthlm för semester, vilket verkligen var en höjdpunkt, kan inte bli annat med en bra stad, fint väder och en bästa vän<3
väl hemma väntade första Boggberg och fest,
de blev en lugn helg
sen blev de malung för hela slanten fest en vecka och jag säger bara en sak malung är king och var en höjdpunkt på sommaren. träffade många nya och trevliga vänner och en hel hög vänner jag inte sett på ett tag.
hemma igen blev de Boggberg på torsdagen och lasse stefanz. alltså fest
jag började övningsköra och det var grejt
vet vad jag vill med mitt liv lite halvt
 diggiloo blev de
och nu i torsdags var det fest igen ikväll blir de kanske mora och nästa helg är de fest igen sen börjar skolan och då är det fest igen;)


tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0