Utan kläder i regn bara händer som värmer

Åh det regnar och regnar, himlen är gråå, men inom mig där är känslan blå.

regn regn regn det har regnat hela dagen..

hade 2 lektioner i skolan idag bara, slutade 12 skööönt!

nu snart ska jag till stallet, ska hälsa på min lilla giraff och äntligen få prata av mig lite känslor, de enda jag verkligen känner för är att gråta! har haft 2 dåliga dagar i rad nu, skolan blir jag bara irriterad på, inte folket utan allt arbete allt är så himla seriöst! jag är ingen seriös person det är därför jag inte skulle klara av ett förhållande, jag är för oseriös. men jag menar jag tar livet med en klackspark och jag mår bra jag är snart glad igen!

ska äntligen få va i stallet med min galna cpanna idag och shit va jag saknat henne i stallet, vi har alltid damp och allt är underbart!

även fast jag är en oseriös person kan jag vara lite seriös ibland.


Jag vill också vara riktigt kär och känna mig älskad och behövd.

nä nu äre dags för stallet innan jag blir galen på mig själv, jag är i en känslosvacka nu allting tar mer på mig än vanligt, annars skulle jag aldrig bry mig men nu sårar de mesta oerhört mkt!


Varför tog jag inte chansen när jag hade den? varför lyssnar jag på alla andra?


helgen blir mys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0