Den varma känsla som bor någonstans inom dig


Jag är beroende!

Okej, pallrade mig iväg till skolan idag, blev total mobbad av Mr Davidsson och Mr Dynesius på morgonen. Förlåt för att jag är hes då!!
Np matte del 2, gick ganska bra hoppas jag.
sen blev de mat, någon slags kött gryta som smakade pepparkaka.
Efter maten kände jag hur kroppen sa NEJ gå hem och sov!
skulle haft massage och idrott men jag tog bussen hem, somnade på soffan har ätit lite nu och ska sova en stund till.

Halsen har torkat ihop och näsan har snorat igen, livet är toppen(Y)
Jag är såå pepp för att festa nu eller inte. Jag vill bara ligga hemma och krama kudden.
Jag behöver Baffucin och alvedon tack:)

"Hej Darin" åh jag älskar det, jag älskar uttrycket jag älskar klippet, åh han är ju så söt! (INTE Darin) Stefan är kungen!

Har inte så mkt att berätta egentligen mer än om en vecka har jag jullov:D
På Onsdag har jag både praktiskt och teoretiskt prov i Massage. På eftermiddagen då är det Julmiddag på skolan och efter det ska vi hem till Maffi och hälsa på, hans mamma är där då också:)

På fredag verkar det som om vi ska ut en sväng men på lördag smäller det och då blire Rot.


aja ska sova Lite nu så jag kanske orkar dra mig upp i mrgn:)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0