En blick, en dans, en kyss

danats med tomten idag, KUL, jag fick en egen men den blev snodd. slagsmål om tomte kanske inte bar ide- de är ju trots allt jul :)

Mora tidningen på måndag: Slagsmål om tomte. två flickor misshandlade av annan rasande flicka. man snor ingen annnan  tomte.


M;Arika, Mary Maya och Malin var här och vi åt snickers, och mackor och förfest:) sen blev de bylan efter några spyor, men de beroddeju på golvvärmen;)
DANSA, kung i bar. DANSA!

- kom nu vi ska dansa,
- men jag kan inte
- men de gör inte jag heller


- du jag tror att du har lärt dig dansa!
- tack för den.


TACK för en KUUUUUUL kväll:)
nu ska Jakobsson sova för i mrgn ska jag om jag känne rmig själv rätt bränna pengar:)



hoppfallerallanrej


JAG ÄLSKAR'T!

Pussssss jag tycker om dig-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0