Hemlig Älskare

Inga fans är som Larz Kristerz fans, de hörs mest, syns mest och rör sig mest i publiken. De uppvisar en spontan glädje som sprider sig genom folkhavet.
Det här är Större än att Mora gick upp i Elitserien! ;)

Frida du läste rätt i din skvallertidning Linnea har en hemlig älskare;)
hehe

idag har jag och mamma satt upp julgranen, och julpyntat hela huset:)
Sen har jag och Wilma tränat dressyr
nu ikväll bakade jag och mamma mandelmusslor;)
Skulle se Sex and the city filmen också tänkte jag men jag har inte orkat än.. Typiskt

Har inget kul att berätta alls faktiskt:P

I mrgn ska ja julpynta åt lilla Wilma, ska nog sätta ett Scottskort i fönstret åt henne:)

men Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0