Ja herregud

Ja herregud vilken fest de blev;)  kan inte annat än skratta åt alltihop Patetiskt och sjukt galet,
De började bra med Dansbandskamp, kul folk och bra stämning, sen blev de slagsmål, blod, tårar, slagsmål och en jökla massa bråk. slutade rätt bra ändå. ;)
Jag umgicks mest med Ida, sen försvann hon och då blev Johan min vän för kvällen;) hehe
nä men vi hade kul, vi undvek bråk så mkt som möjligt.
Har egentligen inte så mkt att säga om det egentligen;) men PussPuss!

Vi har förresten inget internet hemma, för våran telefon ledning har gått av. haha

Igår vare bugg de var kul snurrigt och jakligt härligt:) fick dansa lite fox också, de var mindre kul men de gick väl ändå;D haha

och btw LARZ KRISTERZ och scotts är i Final i Dansbandskampen;D jag säger bara, nu jäklar alltså:P

aja ska väl se lite film nu.
min förkylning är värre och jag vill sova.
näsan rinner och rösten är spårlöst borta:(

vi hörs

Puss
Jag tycker om dig med ;) <3

Kommentarer
Postat av: frida

tycker om dej med?! ;);)

LINNEA!!! du är så hemlighetsfull berätta!!

2008-12-15 @ 19:54:17
Postat av: Matthaeo

Hej Linnea! You z<re a wise one! Which Johan was your friend fior the evening? Henriksson??

What is the address to your English Blogg?

Bythe way thank you for coming to my 'birthday party'. You helped make the evening a success. Happy Christmas!!

2008-12-19 @ 10:07:07
Postat av: Linnea

Svar till Frida: hehe vi tar de live nån dag liksom här kan ju vem som helst läsa;)



MATTHEW: Johan Daniels:P www.lennaja.blogspot.com

Tck själv för att vi fick komma, din familj är helt underbar:) och Din mamma är vår idol:)

2008-12-19 @ 16:09:07
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0