Julafton

24 December 2008, Julafton. Eva har namnsdag jag har fått julklapp, Pengar av Pappa, Vantar av Erik, Underställ av Mamma, Pengar av mamma, Biljett till LK i Bjärre, Biljett till LK i Ishallen, Biljett till LK och Scotts i Idre av mamma:)
Irlandsresan!

Har nyss tittat på Kalle, Tomteverkstan är helt klart min favorit:)
Å nu är det Kan du vissla Johanna.

Har fått en hel del julhälsningar också:)
Tack desamma allihopa:D ni förgyller dagen lite extra:)
Från Maria också, då blev jag supergla:D


Men iaf, Puss hej nu ska jag byta om sen drar vi till Moster:)


Det här är Jul för mig, 30st stooora Brunnsbergstomtar att dansa med runt granen i bystugan:)
De kommer med Häst och Släde med tända facklor.


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0