Lättad

Idag var min lilla vän Wilma till veterinären och vet ni vad hon är mkt bättre och äntligen får vi sätta igång med träningen igen, åh jag var så glad att jag fick lov att ta några glädjeskutt på stallplanen efteråt:) Svinhalt var det ju naturligtvis så jag gjorde en finfin bakåtvolt och landa på rumpan, de gjorde ont men ingen såg det iaf som tur var:p
Så i mrgn får vi ta våra första travsteg på ca 1månad. och så slipper vi skritta bara en halvtimme nu får vi öka till 40min vilket betyder 40minuters ren lycka varje dag och sen ska vi öka de succesivt med tiden:) Åh jag är så glad, mitt hallonhjärta börjar må bättre äntligen:)

Var ut en sväng på Olivia också idag hon var totalt galen och skulle galoppera hela tiden. lät henne springa av sig up för slaktbacken de var mys men det var ju svinkallt ute så ansiktet frös till och jag fick sitta och göra massa grimarser för att få tillbaka känseln.

Har faktiskt inte så mkt att berätta egentligen, jag orkar inte tänka så mkt jag är trött och nu tänker jag sova:)

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0