Linnea är KÄR!

Okej jag erkänner jag är käääääääääääär!!
Jag är kär, kär i kärleken.

Ja vad ska jag säga, JAG ÄR LYCKLIG.

Var i stallet idag och jag tror tametusan Wilma är ett Scottsfan, hon måste tycka Roberto och Henke är snygga, för så arg som hon var på mig idag när jag pratade om Larz Kristerz alltså hon bet mig i armen för att jag sa att Scotts inte var bra igår.

Efter stallet var det Torget som gällde, där väntade resten av Älvdalen halva mora och halva orsa.
HELA ÄLVDALEN var där ikväll, alltså hela Dalgatan var proppad av Folk som hade facklor och folk som kom dit för en sak att hylla Larz Kristerz. GRYMT härligt
De kom i varsin släde grabbarna, men nog fan blir man irriterad på folk som är så jävla egoistiska att de inte flyttar på sig så hästarna tar sig fram. alltså visa lite hänsyn eller få en 700kgs häst på foten och skyll dig själv säger jag. kan ju säga att om jag kört ledar hästen hade inte jag brytt mig om de stått i vägen, de får visa respekt och flytta sig eller bli överkörda/överridna. Hästar är inga bilar.

Mitt i mottagningen så drog jag mamma och Lena ner till Mora för Buggkurs, men efter att ha stått i 1 och en halv timme ute i kylan så mådde inte kroppen bra. så jag tittade på men iaf så lärde vi oss Stegteknik, de var grymt;)
Mattias och Elle fick varsin LK tröja av oss också, haha (Y) En liten julklapp från Älvdalingarna liksom;)
Men de var inte bara vi 3 som firat LKs vinst igår inte, det var många speciellt Mikael och Hans kompis de hade firat Rejält!
- Älvdalen var galet igår!
- var du där?
- Hon bor där
- ja jag bor där, klart jag var där.
- men vadå var du där idag?
- men hon bor ju där!
- Ja men du var väl inte på torget? de hann du väl inte? va?
- Jo jag var på torget, vi kom ju försent.
- jaha var det nå folk?
- det var PROPPFULLT!
- Alltså de här är ju sjukt kul
- men är du verkligen från Älvdalen?

På vägen hem så stannade vi på Maxi, där köpte mamma Film åt mig, Sex and the city den förlängda versionen:)

Nu har jag kollat på Finalen en gång till från igår tusan va bra dom är :)

men nu borde jag kanske försöka sova har inte kommit i säng förän efter4 nu 3dar i rad.

men men TJOTJING

Btw kolla in några av mina vänner
IDA
MILLA
EVE
FRIDA
EBBA
JULIA
och så kan ni kolla in Thomas blogg också:) den hittar ni här


Kommentarer
Postat av: frida

SÄGER JU ATT DU ÄR KÄR! ;)



haha, thomas blogg... :D

2008-12-22 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0