mitt 2008

År 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha jaa de har jag allt gjort

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja!

5. Vilka länder besökte du?
Sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nått saknar man alltid, men lite solsken skulle väl inte vara helt fel och ett körkort och 18år

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
MÅNGA! veckan i Malung, stockholms resorna, Juldag, logdans

8. Vad var din största framgång 2008?
Att hitta mig själv, och ett bra liv med de bästa vännerna

9. Största misstaget?
Svika en vän. inte våga chansa

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, hoppade på kryckor efter en spark. sen har jag ju problem med axeln. och jag har alltid ont någonstans

11. Bästa köpet?
hm.. vad har jag köpt? ingen aning jag älskar allt

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, resor fest

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, Mina nära och kära.

14. Vilken/vilka sång/sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Lazze K låtarna från Dansbandskampen, Folköl och dunka dunka - Malung. och säkert några fler

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare I think

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort mer vettigt och ovettigt. Festat, tränat, Pluggat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn

18. Hur kommer du tillbringa julen?
Julen tillbringades med nära och kära hos Moster:)

19. Blev du kär i år?
Kär och kär. Kär i kärleken och såklart Roberto;)
Jag har träffat någon jag tycker om, är jag kär? de kan jag inte svara på än.

20. Hur många one night stands?
haha

21. Favoritprogram på TV?
Dansbandskampen, jag är nörd!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord. tycker mindre om vissa

23. Bästa boken du läste i år?
Flyga drake

24. Största musikaliska upptäckten?
Scotts, Robbie Williams.

25. Något du önskade dig och fick?
Många nya betydelsefulla vänner, Tillbaka Kontakten för sånna personer som gör livet värt att leva:)

26. Något du önskade dig men inte fick?
finns alltid nått.

27. Årets bästa film?
Mamma mia och SATC,

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var i stallet. gick i skolan iaf,

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo men de är toppen

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Linnea Jakobsson i ett nötskal;)

31. Vad fick dig att må bra?
Alla vänner:) Och Hästarna:<3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
hahaha jag skulle ljuga så näsan blev en mil om jag svarade ingen på den här frågan;)
det var nog för många för att komma ihåg;) men roberto var den senaste;)

33. Vem saknade du?
ja någon saknar jag jämt.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Maria, Ebba och resten av guideflocken.
Finns väl några fler också:D

Tjingtjong långkalsong.



Kolla in honom. vill man annat än bara kasta sig över honom eller? ;)



Nyårslöften 2009:
- Dansbandsveckan
- körkort före sommaren
- skärpa mig med Tyskan
- hålla tal på 3ornas student
- Vara lika omogen och barnslig som vanligt
- kommer säkert på nå mer senare.


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAHA

Bästa boken jag läst detta år - flyga drake.

DEN ENDA HAHAHAHA :D du är så skön :D

2008-12-29 @ 19:44:29
Postat av: ida

Haha, det skulle inte förvåna mig ett dugg! Hoppas du ringer Mr.J-D då ;)

2008-12-30 @ 14:40:37
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0