Nya Batterier och vitpeppar!

Jag behöver massa nya batterier i mig själv, jag orkar ingenting längre jag är död.
Jag behöver en jäkla massa vitpeppar också, eftersom mamma min har dragit på sig vinterkräksjukan!
helst av allt vill jag bara smita härifrån bort och hoppas att jag inte blir sjuk, nån som vill ha sällskap för några dar?

Blir jag sjuk till helgen gråter jag floder, då blir jag emo och skär mig.
jag skulle faktiskt vilja ha en ny kropp också, de vore inte helt fel eftersom min kropp är helt utsliten sen helgens bravader, min väska som vägde ton har slitit ut mina armar, en rejäl träningsvärk efter det och efter ridlektionen i måndags:P

idag har vi gjort nationella matteprov, det kändes faktiskt super, hoppas det gick vägen nudå:)
efter det hade vi massage i 4timmar, Ebba och Linn var mina "kunder" idag:) gick faktiskt bra, trodde från början de skulle va svårt men det är faktiskt ganska lätt, ska nog massera wilman lite nån dag se vad hon tycker, den flickan är kräsen av sig.

"En valack säger man till,
En hingst frågar man,
Ett sto får man skicka en ansökan till 3 ggr"
ett väldigt bra ordspråk som stämmer in väldigt bra:)

I morgon blir det massage igen sen blir det idrottsprov efter provet ska jag till stallet rida Olivia och Wilma:)

Nä nu borde jag sätta fart och göra nått annat, har lagat mat nyss så diska kanske vore en bra idé.

Du får mig att le och jag älskar de!
Bara av att se dig mår jag toppen, jag blir liksom varmi kroppen.
din energi ger mig styrka till att klara allt jag vill.
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0