om jag var kille...

Idag önskar jag att jag var kille för både de ena och de andra.
Men om jag vore kille skulle jag vilja va Bög, för dom är snyggare, och dom får snyggare killar oftast:) och Bögar är charmiga, och har stil och klass:) Bögar är fettcoola!

idag har vi inte gjort nått vettigt alls jag och Nattaplutten:) men men de är skönt med sånna dagar med, så man hinner vila upp sig liksom:)

Nu ska vi se film, Shakespear in love. Kärleksfilm nu igen. :)

åh just ja vi skulle ju se på Sex and the city filmen igår, HAHA. började kolla ohc mitt i filmen så började den hacka, så vi tog den i datorn i stället den började hacka där med men om man skakade på datorn så funkade de fettbra:) så där satt vi och skakade på datorn. hehe vad gör man inte liksom

måste skriva manus till renkampen vårat eget nummer i årets Julshow:) Blir fett bra.
men iår skippar vi julmust genom näsan, julmust fast i halsen och att spotta bullar på varandra;)

Puss hej leverpastej.
J<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0