Linnea Festar vidare

Torsdag:
lugn morgon, packa i lite kläder, och fixa.
körde ner till eve och lämnade mina grejer.
for till Johanna, väntade på segot, sen köpte vi dricka och drog till eve!
fixade lite grejer, började göra oss i ordning.
folk ramlade in en efter en, och tillslut var väl vi klara för lite fest, förfesten hade börjat för länge sen i huset och utanför när vi gjort oss i ordning. och så klart efter bara några groggar och cider så var alla i full gång och partykvällen hade bara börjat! Tjejsnack, spillningar, massa skratt och lite tårar.

Åkte med Amandas Mamma upp, Jag Carlsson och Maria hade värsta och högsta disskussionerna längst bak i bilen, döden var det mest disskuterade ämnet, vem fan disskuterar döden på en fest egentligen? och såklart eftersom vi är tjejer så var det jag och Maria mot Carlsson i alla frågor.

Väl framme på berget var det folk man kände överallt, och feststämningen var hög :) hade skitkul och ja sprang runt över allt och vart man än gick såg man folk man kände och saknade! Vakten vägrade släppa in mig i puben, nu i efterhand var det nog väldigt bra för då hade linnea haft 0kr på hem vägen. en viss mr.TR kan slänga sig i väggen faktiskt!
Johannes som lovat att hålla sig lugn för kvällen, var lugn till en början men sen blev det inte så lugnt längre, - är du sur på mig? - Hatar du mig?
DEt var galet på kvällen och natten, jag kan inte mer än säga tack ni är klockrena allihopa:)
Och Jossan var i dimman med Gandalf XD

Bussen hem med Milla, Martin, Eve, Johanna och en massa andra och allsång det hade vi längst fram:)
ett litet Medley med Sten och Stanley, Elvis, Lotta engberg, Svenne Rubins och en massa annat.

Lite städning, hemlisprat, Oboydrickning, en däckning av någon på toaletten med en nyöppnad cider jag menar hallå det var ju efterfest;) , Tjejsnack och skvaller. sen var det några som älskade till Buddy Holly eller?! ;)
Hett är de enda ordet som beskriver natten bäst!


Fredag: vaknade upp pigg som en nötkärna, not!
Milla hade farit hem, bara vi andra 4 hjältar kvar, gick upp på byn tog ut pengar väntade på Martins buss hem.
Åt Pizza med eve och Johanna.
hem till eve och städa efter gårdagens rabalder,
vid 3 kom mammi och hämtade mig, vi tvättade bilen, vi for och plockade upp the Dahlrots och drog till sälen för en helkväll med Diggiloo, som var fett king och fruktansvärt kul!
Måns var görsnygg som vanligt och tanterna smälte för en svärmorsdröm som honom;)
Nanne har en bra röst och vet hur man får igång publiken;)
Lotta Engberg är och har alltid varit lite av en favorit och hon höll måttet såklart! :)
Lasse Holm, ja vad säger man? vad vore Diggiloo utan honom? ingenting!
Magnus Johansson, trumpetarn som fick alla i den lite äldre generationen att njuta som fisken i vattnet när han spelade en gotländsk sommarnatt (eller vad den hette).
Stefan och Kim som rockade loss med fiol och gitarr, och ett annorlunda pianoframträdande utan händer;)
Thomas skrattar man inte åt honom har man verkligen noll i humor, så invecklad men ändå så bra! fanns inte en sur min i publiken när han sjöng, drog sina skämt och visade sig på scenen.
Molly Vilken röst hon har alltså här snackar vi gåshud till tusen när hon sjöng den svenska versionen av låten Halleluja.
LInda är det någn som får igång alla i publiken så är det linda, hon och hennes låtar är glädjespridare.
Diggiloo var värt varenda krona att se :)

blev en sväng förbi Boggberg på hemvägen också där Billy Opel hade skivsläpp.
Han har ett bra sväng i låtarna;)

Lördag: trött som ett svin plågade jag mig upp vid 10, slockande igen. gick upp 12 för då hade vi fått besök av dahlrotarna igen.
åt frukost och fikade.
sen åkte jag och mamma till brindberg jag körde det gick toppen, solade lite medan mamma städade.
hemma äta lite och skriva nu ska jag ner till Olivia en sväng :) TJIIIING



Kommentarer
Postat av: Hanna

2008-07-27 @ 16:49:16
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nejmen hej du! inte visste jag att du bloggade heller!? Du är inte den som sitter ner i solstolen och tar de lugnt på sommaren inte ;) kram kram från Hanna D

2008-07-27 @ 16:50:46
URL: http://frokendesign.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nejmen hej du! inte visste jag att du bloggade heller!? Du är inte den som sitter ner i solstolen och tar de lugnt på sommaren inte ;) kram kram från Hanna D

2008-07-27 @ 16:51:43
URL: http://frokendesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0