Stockholm i mitt hjärta, med en av de Bästa

Fredag;: Jobbade först, väldigt tråkigt att slut faktist jag trivdes bra där :)
Tog tåget ner mot Sthlm med min Bästa Eve och resan gick snabbt som attan, ett tågbyte i Borlänge hann vi med också.
väl nere mötte pappa oss på stationen vi for hem till lägenheten på Södermalm, bytte om lite och sen blev det en sundtur i stan och på söder. en tidig och lugn kväll!


Sov gott!


Lördag: Upp rätt tidigt, for och kollade in några ridsportbutiker utanför stan, sen blev det lite shopping på södermalm
köpte ett par svarta klackisar och en t-shirt. på Kvällen tog vi djurgårdsfärjan till Grönan, hade glömt hur kul och härliga karuseller är! underbart. blev lite kyligt fram mot kvällen. hem och sova inför morgondagens Shopping.

Söndag: uppe rätt sent, tunnelbanan in till city, shoppade lite smått och sen tog vi en liten rundtur och spanade in mera för morgondagens riktiga shoppingdag, sen gick vi till slottet, terrorisserade vakterna med kameran och så, gick vidare in i Gamla Stan så himla mysigt där, på promenad hem mot söder, väl på söder gick vi lite vilse, gick åt höger ist för vänster så om vi säger så här gick vi runt hela kungsholmen och tvärsöver 2 ggr, och sullade runt 200m från huset och hittade inte hem till slut när vi sullat runt väl länge i undefär 1 och en halv timme så hittade jag lekparken utanför vårta hus och vi kom hem :) såg film och det blev en rätt tidig kväll:)

Måndag: Upp tidigt, in till stan i regnet och Shoppa hittade ett och annat, Rea överallt och ajg har inte gjort slut på alla pengarna alltså är jag stolt över mig själv :)
Drottning och Kungsgatan hela dagen sen hem se film och sova.

Tisdag: Följde Pappa till Jobbet på Berga militärbas, trevligt och shit vilka grejer dom har och alla båtar och allt är hur stort som helst, efter en rundtur på Berga åkte vi hem och bytte om och fixade för Skansen sen tog vi djurgårdsfärjan över och gick på skansen tittade på djuren och Träffade en Björn en väldigt söt Björn nämligen Björn Gustavsson :D
vi såg genrept til skansen och allt var helt perfekt och snacka om att det blev en himla stämmning och shit va häligt det var när det väl var dags alltså det går inte att beskriva känslan faktiskt! helt underbart:)
hem och packa

Onsdag; upp ta tunnelbanan in till stan shoppa lite, köpte en ny Tävlingskavaj Grå med ränder hur snygg som helst, och inte vanlig heller :) Luncha på Fåfängan med utsikt över grönan och allt de där;) Ta tåget hem mot Borlänge för ett tågbyte för slutstation Mora sen äntligen hem mot Dalen och gud va skönt det var att få komma hem! :)

I morgon är det Trevlig Torsdag och jag och Amanda ska ha Ponnyridning!

Kan inte säga mer än tack för 6 underbara dagar med dig min vän, du är så sjukt bra och med dig mår jag toppen, det finns ingen som du, ingen är lika bra som du och jag är så fruktansvärt glad och tacksam för att ha en vän som du Evelina Heed<3 Du är sjukt bra, alla borde ha en vän som du, men vänner som dig växer inte på träd<3


Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

Tror du på spöken?

2008-07-10 @ 11:41:10
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Evelina

du är bäst min vän! <3

2008-07-14 @ 08:31:34
URL: http://evelaiijna.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0