Lever

Dagen har varit bra, inte kunnat bli bättre tror jag:)
jag drog ner till ida, vi tog cyklarna upp till Grundsand, det var varmt i vattnet, och jag bara älskar sommaren och att få göra saker jag gillar, men jag gillar faktiskt känslan av att skolan ska börja snart igen för att återgå till en normal vardag igen.

efter grundsand drog vi vidare ner på byn, handlade godis på domus, sen vidare mot östängs för en strips vilket var toppen:)
vidare hem till ida :D

en underbar liten fis är vad hon är min Ida<3

I mrgn ska jag rida B-ponny för jag och Julia ska ha Ponny ridning, :)
sen på kvällen blir det Boggberg och det kan hända att det blir en och annan glasskål;)

i helgen är Mora och Rättvik inplanerat alltså stavas helgen F E S T(Y) vilket jag tycker låter hur bra som helst!

mamma har satt stopp för min utlandsresa! och jag ska i protest åka till stockholm och vrålshoppa med johanna bara för det:D

det är inte alls långt kvar tlls jag är 18 nu och då säger jag bara tjingeling sverige, och hej körkort!

tjingeling sängen väntar!

Kommentarer
Postat av: ida

<3 du med

2008-07-31 @ 19:09:31
Postat av: den bästa ida av idorna (;

när drar du till stockholm gullet?

2008-08-03 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0