Juni Juli Augusti

Dagarna bara rinner iväg i fullfart och jag har noll koll, som vanligt då:P

har hunnit med rätt mkt ändå tycker jag men ingen annan.
jag har ju lyckats få en lårkakaför er som inte vet det, Lilla Berit ( idas häst) sparkade i mitt lår en dag, så har hoppat på kryckor och gått på smärtstillande ett tag, men den är typ borta nu. det är blått, gult och rött ett riktigt djurgårdsben:)<3

började jobba i onsdags på Furuvägen, ett hem för dementa, jag trivs riktigt bra det enda jag gör är att se på film, se när de äter, se när de sover, visst blir det lite långtråkigt ibland, och det jobbiga är att jag råkat somna två dagar i rad nu, men jag menar vad ska jag göra vaken när dom sover? ;) hur kommunicerar man med dem utan att de bara skrattar åt mig, är jag så rolig?

Tuffing och jag tränar vidare i skogen och på banan. det känns som om det här året kommer vara toppen med Tuffing och Johanna, <3

Midsommarafton firades i Brindberg med släkt och vänner i vår stuga, det finns inget bättre än att vara där, långt borta från allt, i skogen med nära och kära. så himla härlig känsla.

Midsommardagen firades med vänner, först förfest hos eve, sen vidare mot Bjurs med ett stopp i Orsa för att säga hej till Martin och Batten, sen vidare till Bjurs och Dössberget trevlans vare allt:) sen hemmåt och visst hann vi med ett stopp till i Orsa för lite efterfest med Martin Knås och Becka på slottet kul kul:) vid 5 tiden begav vi oss hem mot Dalen, med ett stopp på näset för att ta ut hästarna.
hemma i sängen vid 6, söömn behövdes!!"

men nu tänkte jag nog ta mig en tupplur igen, ska upp snart igen och jobba, försöka att inte somna i mrgn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0