Plugghäst

Är hemma och ska plugga lite nu.
skolan gick fort idag, klf med Matthew på morgonen sen film på engelskan och betygsprat.
Ligger på gränsen mellan VG och G, han ville hemskt gärna sätta VG men kan tydligen inte.
han vill att jag ska göra ett prov till för att visa att jag kan få högre betyg, men jag vill inte, känns inte som om jag kommer klara det! Jag har svårt för engelska så jag nöjer mig med G iaf, fast jag är förvånad att killarna 
i klassen fick VG dom är ju liksom lika aktiva på lektionerna som sovande sengångare.:S
Hur ska jag göra med provet?!

sen gjorde vi klart gympa passet idag på friskvården, det känns bra:D

har kommit på att jag tänker alldeles för mycket på allting, och alldeles för mkt tänker jag om jag ska prova nått nytt, tänk om jag gör bort mig, tänk om jag gör någon eller mig själv besviken. tänk om.. tänk om.. varför bara inte satsa?!
Skärpning Linnea, nu kör vi hårt och skiter i vad folk tänker och tycker, och gör du illa dig så finns sjukvården där det är det dom finns för! blir du ledsen finns vänner och familj! :)

men det största problemet jag har med mig själv är att jag blir rädd och flyr när saker blir allt för seriösa!
Kärlek visst är det härligt med kärlek, början är allra bäst när man flirtar med varandra och bara blir mer och mer intresserad och såld på personen för varje minut som går, man vill bara mer och mer, men sen när man börjar få svar från personen att personen i fråga börjar bli seriös och vill mer, när man inser allvaret att det kan faktiskt bli som jag vill det kan bli vi två, blir man rädd och flyr, man flyr för att inte såra eller såras. Man är rädd för det seriösa liksom. Det är sjukt jobbigt och jag försöker komma över det, jag vet att jag inte är den enda personen som känner så här, men hemskt är det iaf att bli rädd och fly när man alldeles nyss kunde tänka sig att dela sitt liv med personen.
och nu undrar kanske några av er om Linnea har någon hon planerar att dela livet med just nu?
på den frågan kan jag egentligen inte svara, för jag vet inte ens själv:P



Dags att fortsätta plugga lite nu då, ska köra på idas taktik att göra klart allt lämna in det på måndag och glida runt på ett bananskal sista veckan och bara njuta av att det snart är sommarlov! :)
På onsdag är det min sista skoldag i 1an, året har gått sjukt fort och jag har lärt känna många nya underbara människor som jag kommer sakna, vissa av dem slutar i år andra får jag behålla ett tag till iaf:)

Åter till Samhällskunnskap, Svenska, Historia.

Hörs snart!


Jag och min sjukisvän<3

Kommentarer
Postat av: idaaaaa

haha, du och jag sjukis!
bananskal kör vi på tycker jag :D

2008-05-22 @ 21:52:03
URL: http://jdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0