3 dagar kvar

Ja vet ni vad nu är det bara tre dagar kvar :) och bara 76dagar kvar till nått annat;) bara 37 dagar kvar av år 2008, det har varit ett bra år tycker jag, har hänt en massa massa massa kul, men även en del tråkiga saker.
men i stort sett så har 2008 varit ett av de bästa åren:)
Höjdpunkter år 2008: Tävling med Eken, Folket på skolan, Sommaren, Stockholm med eve, Malung, ALLA fester, Logdansen, Buggen, Olivia, Wilma, Tuffing, Studenten och studentveckan, jobbet, Stockholm med skolan, det här är bara några orkar inte tänka efter mkt mer;)

Buggen igår var skitkul, haha snurrigt jobbigt men askul, bra träning med bra folk, Elvis vår lilla Elvis var ju där också:D

Vi har natur och friluftslivs vecka den här veckan, det är faktiskt rätt kul med Peter Settman;)

Efter maten idag troddeSKog 3orna att de var jätteroliga och försökte snömula mig, det var iaf så att risberg och Robert tog i mig tänkte kasta mig i snön men så blev de inte för om man skriker tillräckligt och sprattlar allt man kan så kommer man lös men då kastar de snö i hela ansiktet på dig och sen så drar de dig i ben eller armar i snön så alla dina kläder är pissblöta, hmm är det så jävla konstigt att man blir arg sur och ledsen då?! jag är redan förkyld! och hade typ redan feber i morse. kul pojkar kul! så jävla arg jag var skällde ut dom en efter en men töntiga som de var så skrattade de åt det men hm tog de inte åt sig lite ändå kanske det tror jag iaf för tittade man i ögonen så såg man en hel del rädsla, En Arg Linnea är ingen Snäll Linnea! skulle kunna döda i det ögonblicket så jävla kul att gå runt med pissblöta kläder.

cafeterian blev de krig mellan borden och tydligen så är man en kärring också, tack för den!
så jävla patetiska och fega!

Nu Stall sen sova! puss

Kommentarer
Postat av: ida

PATETISKA var ordet!

2008-11-24 @ 20:18:39
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0