Än en gång

JA ännu en gång visade Larz Kristerz och Scotts vart skåpet ska stå! De var verkligen bäst ikväll, de var helt och hållet en klass för sig båda två, man ser verkligen glädjen i deras framträdanden:)
Dansband är faktiskt jäkligt bra, och dansbandskampen gör mig bara mer och mer sugen på att dansa, JAG ÄLSKAR att dansa! i mrgn är det Bugg, Äntligen en av veckans höjdpunkter. Förra veckan, haha behöver jag säga mer än att det fortsätter i vanlig ordning Linnea är snurrig, i sin egen värld, skrattar sig igenom en och en halv timme och är lycklig, för jag känner att jag hittat rätt samma känsla som när jag kommer till stallet:)

Det är den känslan jag lever för, känslan att hitta rätt i livet, känslan att vara lycklig och JA JAG STÅR FÖR ATT JAG ÄR EN LYCKLIG PERSON! JAG ÄLSKAR LIVET! Det är faktiskt de bästa som finns, jag finner mig i vardagen hur än den är. Man måste se något positivt i allting, det finns alltid ett ljus även i de mörkaste hålen.

Jag har även lärt mig genom mitt 17åriga (snart 18) att allting i livet går lättre med ett leende, och man kommer ingenstans om man inte provar nya saker, ibland måste man även inse sina fel och brister men som sagt ingenting är omöjligt! Det är därför jag varje morgon börjar med att berätta för mig själv att jag är bäst i världen och att jag kan förändra saker bara jag vill och inte ger upp. och varje kväll går jag igenom allt positivt i mitt liv:)

Fick en liten tankeställare idag, Min lilla vän Erica ramlade av och fick armen bruten! det fick mig att vakna upp och inse att jag håller på med en av världens farligaste sporter, man vet aldrig hur det slutar när man hoppar upp på hästen, det är en del av spänningen och känslan! men ingenting kan få mig att sluta med det jag älskar mest av allt. jag menar inte slutar folk att åka bil, hur många olyckor som än händer.

5dagar kvar!


Det är dig jag vill ha!<3

W,T,O, J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0