Du får tycka vad du vill, Jag Älskar dig!

jag har egentligen ingenting att skriva om jag ska vara ärlig, har skrivtorka.
kollar bonde söker fru nu:)
Kärlek allting kretsar kring kärlek, att känna sig älskad och att älska. att känna att man hör ihop med en person och känna en vi känsla. det vill jag också, men att verkligen öppna upp för en person är en sån där sak jag inte riktigt klarar av, är för rädd att bli sårad och få hjärtat krossat. jag är en fegis! men visst har jag en person jag skulle vilja känna den där känslan med.

I måndags hoppade vi på lektionen jag hade piraten de gick toppen :)
Igår hade jag och Olivia Back och konditionsträning i skogen vid soptippsvägen!
Idag har jag och Molly varit ute och gott en sväng.

Skolan går bra, men den här veckan måste Linnea göra: Religionsreflektion och Hemprov i Historia. Måste träna på Näringslära provet också.


Jag saknar dig, jag älskar ditt leende. Du får mig att le och jag gillar de. Kom tillbaka nu! :) <3


tror nästan jag börjar bli sjuk också, huvudvärk, halsont, magont, snorig, fryser.

Pusss för vännerna<3

Kommentarer
Postat av: frida

du vågar!

2008-11-13 @ 09:10:16
Postat av: prillis

PUSS PÅ DIG VÄNNEN <3

2008-11-13 @ 10:02:24
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har skvaller :P

2008-11-13 @ 10:29:40
URL: http://emmm3.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar:

Frida: kanske vi får se, jag hoppas på de:)

Prillan: Puss för dig<3

Emma: Jag vill höra! :D

2008-11-13 @ 10:41:38
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: malleballetralle

aah, vem är han!! hehehe

2008-11-14 @ 16:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0