jag ska fritere mor din

Norska är störtskönt & gulligt. här i sthlmia är det +grader och ingen snö och det är superhärligt med rörelse och folk runt omkring och tunnelbana:) jag vill faktiskt inte hem.

har blitt en hel del shopping idag faktiskt, ridbyxor,strumpor, tröja, jacka, vantar, grimma till Wilma, reflexer, kjol, body, väst, cardigan och 2 par skor är iaf vad jag kommer ihåg just nu:)

just ja en resväska också. alla hemma kommer få en chock, Pernilla tycker den ser ut att vara större än mig;)

blir mera uppdatering om själva besöken på uppvisningarna i globen senare, orkar inte riktigt nu:p

i mrgn vid 11.45 går tåget hem, 4timmarsresan är inget jag ser framemot precis. men men de får väl gå ändå:p
sen är det ridlektion och sen ska jag hem och sova.

Break my arm and see if i care! ;)


men nu blire sängen:)


pusss jag saknar dig<3


och Wilma saknar jag<3

Kommentarer
Postat av: ida

Men jag får inte se er förän på tisdag! Det kommer suga pung i skolan utan mitt cp! Tack för bamsehjärtbomben och dom stora hästnördskramarna, dom behövdes!

PUSS<3

2008-12-01 @ 09:49:18
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0