6 sanningar om mig själv

1: Jag har svårt för att bli riktigt kär och tycka om någon, jag tröttnar efter ett tag när man får gensvar, det är jakten som är de roliga, men jag tror jag börjar få koll på mina känslor blir de här som jag vill så blir det toppen.

2: när jag är ledsen eller behöver tänka åker jag till stallet det är där jag har mitt hjärta och mina vänner som kan mig, det är där jag kan tänka.

3: jag hatar när folk stavar fel, visst har jag svårt för att stava ibland, men ändå jag tål det inte.

4: jag blir lätt irriterad över saker jag inte borde bry mig om egentligen.

5: Jag älskar att vara oseriös, kan knappt vara seriös.

6: Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen, och prata helst inte med mig för mkt om jag behövt gå upp tidigt, hela dagen kan bli förstörd.





söt!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0