Fortfarande full?

har tvättat åt mamma hela dagen idag, jag och tvättmaskinen är härmed officiellt ett par för livet:)
har lärt mig koka kaffe också, den ni.
och sen har jag burit kartonger, slängt saker, och varit allmänt aktiv idag:)hjälp mamma och moster hela dagen

men hela dagen har jag gått runt med ett litet smile på läpparna och småfnissat åt allt och ibland brist ut i asgarv åt ingenting liksom. vissa tror att jag fortfarande är full. men näääru jag är nyyyykter:D

i mrgn ska jag ha stallet heldag med ewa sen ska jag rida olivia och på buggkurs också:D

men nu ska vi till the Dalhrots och se Dansbandskampen:)

puss


Ultimata paret? nu fåru gerej;)

Kommentarer
Postat av: ida

JA! det ultimata paret, lyssna på mig, lyssna på hans kropp! ;) puss koalan!

2008-10-18 @ 19:37:20
URL: http://idqz.blogg.se/
Postat av: Anonym

lärt dig att koka kaffe, då du linnea väntar jag på många inbjudningar till kaffe rep och skitsnack ;)

2008-10-19 @ 12:21:28
Postat av: Linnea

Svar

Ida: Ultimata paret? det är ju Kolibrin och Deprimerade killen. lyssna på dig och hans kropp?;) Ja kroppen den kan jag väl lyssna på;) ahah Puss Kolibrin!



Till Anonym: ja kanske lite kafferep kan vi väl ta;) haha

2008-10-20 @ 09:47:28
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0