Höstdag i stallet och galet körande

Blev en lugn men mysig kväll igår:)
Drömde as-sjuka drömmar i natt verkligen, men jag satt iaf inte på nått tak och spelade fiol i drömmen inatt, utan i natt hade folk snott mina grejer och allt hö var mögligt, hästarna svalt och jag satt i rullstol:S

tidig morgon iaf, helt slut av mina konstiga drömmar, drog till stallet.
va där 1timme själv, bara jag och hästarna, så jäkla skönt, men fasen va busiga dom är:P haha min mössa blev ner dregglad, vanten halvt uppäten och dom små bus ponnyerna dom var på rymmen för en sekund eller två!
fixade och myste på, en superfin dag har det varit, klara i stallet vid 9, så då tog jag mig ner till olivia och myste på där fixade allt och for ut och red, galenPonny. så sjukt fint var det ute, och många tanter och frabröder mötte vi efter vägen,
- Åh det här var då ett fint ekipage.
- men uan va mysig, och det är så fint väder, vilken fin häst.
skönt att bli klar tidigt.
12 åkte jag hem efter att ha lunchat hästarna.
duschade och lunchade, sen bar det av mot vårat söndagsnöje BUGGKURS, jag blir så himla lycklig av det, och det är lika nervöst varje gång. men lika glada är vi varje gång vi går ut därifrån, alltid på bra humör.
och hemvägen är alltid lika galen.
sista gången nästa vecka, sen börjar vi fortsättningskurs:)

Har varit mammas rallydriver sen på kvällen, det var kuuul.
körde överallt, och det går toppen, längtar verkligen till februari

men nu ska jag se bridget Jones dagbok, jag skulle kunna gifta mig med han som spelar mark Darcy, bara för hans röst, gud jag ryser varje gång jag hör honom.

PUSS

Kommentarer
Postat av: prillan

vi får ta ett stopp i england annan vi åker hem från praktiken och lyssna på engelsmännen ;) haha <3

2008-10-20 @ 09:18:36
Postat av: Linnea

haha jaaa det tkr jga absolut att vi ska, då blir jag kvar där jag äääälskar engelsmän;) hahaha <3

2008-10-20 @ 09:55:00
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0