Jag tror att du är speciell

Gårkvällen: började hemma hos mig, en jäkla massa folk, en del oinbjudet.
efter ett tag blev de fullt hus, sen slängde vi ut ALLA, och städade (tack flickor) och sen drog vi till bystugan.
Bystugan, de är den bästa, har aldrig så kul som när jag är där. fruktansvärt roligt, jag älskar de!
ett evigt rockande i bystugan, med dans, sång, dricka diskusioner, och dans, nämnde jag dans förresten.

för trött för att ge en mer detaljerad version men vi gör så här snabb genomgång av min kväll:P
Full kastrull
för mkt folk
snefylla
bystugerock
dans
sång
dans
glad

gick hem åt mackor och drack mjölk
lite gossip med flickera
sen god natten

vaknade inatt av en full frida som snöt sig brevid mig eller?!
somnade jag i fel rum igår, har hon krypit ner hos mig?
tittar upp, ligger i min säng ser frida stå brevid sängen och sno nässpray.

kvällens biverkningar:
mosad tå, bula på ben, ont i nyckelben, blåmärken i tusentals, och liten bula i panna. fråga mig inte vad jag gjort, för jag har ingen aning.

_________________________________

söndag:
mys med flickera

mat
Buggkurs, så jäkla kul de är nått jag verkligen gillar. okej jag erkänner idag var de nära att jag fick hänga ut genom fönstret. och hallå Linnea med noll takt.
höll på att bli tokig och få ett utbrott på ticsgubben idag också, fattar ju seriöst ingenting. ALLA dansar bättre än honom!

efter buggen bar de av till stalle, fixade tuffis:D

sen hem slänga i sig lite mat för sen efter det skulle vi ner på byn och välkomna hem Larz Kristerz! :D
himla stämmning!

efter det blev de bio, RALLYBRUDAR! alltså ajg vet precis vad jag vill, och jag vill det jag vet! :D
PRINGLES<3

liftade med Linnea och Gittan hem:D


God natt
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0