Komma igen!

Då har vandringen upp till mina rosa moln börjat.

ridlektionen gick bra, vi kör inte på stil ridning här inte utan vi kör på lydnad och icke kontroll;)
åh jag är så lycklig i stallet, jag älskar det, alla som är där är så fruktansvärt bra:D
Guldet var verkligen Guld idag, fast lite jobbig var han också:p
Hoppningen blir roligare och roligare:D det gör liksom inget om man tappar kontrollen det är bara en del av känslan.
ska se om jag kan övertala mamma att ta med en liten stjärna hem från Irland, det vore underbart.
tänk va härligt, att få känna känslan varje dag av att ha någon man verkligen trivs med som alltid finns där för att trösta med en nysning i örat och en jordig-mule i ett nytvättat hår, en härlig grön gräs dreggel fläck på en ny vit tröja är underbart:)

Har ni varit här länge?
- FÖÖÖÖÖR länge!
Fick du inget igår eller. 
haha jag döör, precis min humor.



På jullovet blir de nog en tripp till Göteborg:D
På höstlovet kommer Natalie till mig:)
jag ska till Pullis och Nea på höstlovet:D:D
efter de kommer sthlm
sen hemma några helger sen blir de globen
i januari kommer Irlands resan som håller på till februari
sen drar jag antingen på en sista minuten bort eller så åker släkten
åker till sthlm och festar me vänner också.

men nu är de dags för Linnea att sova, Go natten
saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0