man får slåss för det man vill ha.

bordsdekorationer på morgonen, med min lilla duva:)
skrev caligrafi och sen gjorde vi flaskdekorationer:)

efter det fick vi gå tidigare till maten, det var tacos idag och som vanligt vill alla komma in först då, men vi kom först dit och först in:) vi slogs för våra platser;) vi trängde oss iaf inte!
blev ett och annat samtal i matsalen, skrattade så tårarna sprutade. och guidefest ikväll kanske de då.

nu har vi tyska, eller har haft det sen 12, men jag orkar verkligen inte, jag har typ gjort ett korsord på hela lektionen.

ska snart se titanic dubbad på tyska med för den delen;)

Blir kanske guidefest ikväll, om jag orkar:P vore kul faktiskt, men i får se:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0