Oskyldiga Onsdag

Onsdag morgon, klockan ringer 6.25, jag önskar inget hellre än att bara få sova hela dagen, ligger kvar och snoozar till 7, går upp fixar mig, mitt hår är en risbuske, gud jag vill bara slita av det.
äter lite frukost, åh shit vad är klockan?
7.30 f*tta bussen kommer ju strax, måste springa, på med kläderna ut genom dörren och vem smiter in om inte min hungriga lilla katt, gud jag hinner inte nu, springer runt och letar honom överallt, tar med honom ut, springer till bussen, och vem kommer inte när jag står där och väntar om inte min lilla katt, STISSE GÅ HEM!!
Bussen kommer å det bär iväg till skolan, natruligtvis sitter dom små fjortisarna och fullkommligt vrååålglor på mig, har jag nått i ansiktet?! -kollar spegeln men inget där, nu får dom väl ge sig.
Elsa sätter sig brevid mig tack och lov nu slutar dom glo, undra om jag är deras idol eller om dom aldrig sett människor förr?

På Svenskan såg vi film Romeo och Julia, med Leonardo Dicaprio, den är bra:D
mitt i så gjorde vi avbrott för att jag ida och helena skulle redovisa våra ungernarbeten, det gick bra:)
Gud så skönt att ha det gjort:)
sen såg vi klart filmen, gud den är bra men slutet är väldigt irriterande.

Lukas skrämde livet ur mig, så jag fick hjärtklappning och tappade andan!! han ska få igen.

Lunchade med klassen fisk var det:) alltid ett gott skratt med den här klassen.

nu ska vi ha historia. :)


PUSSSSSSSS!!

It's Only YOU and ME always!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vill du ha en ny bloggdesign? kika då in på min blogg & kolla hur du kan få en HELT GRATIS! :)

2008-10-22 @ 12:20:30
URL: http://ninnaa.blogg.se/
Postat av: frida

haha, diggade detta inlägg!

2008-10-22 @ 15:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0