slagen stjärna!

följde sarah som chafförsällskap till Rättvik igår, Linda, Lina, Jennie och Gustav skulle på Gymnasiefest! :P
blev kvar där till 1, lite tråkigt några stunder, men godis piggar upp:P

sen träffade vi en massa folk från skolan, som både slutat och går kvar. Isak, Erik, Olof, Ola, Jimmy, Johan G och co.

kom hem vid 3, somnade på fläcken, och jäklar va trött jag är idag och kroppen värker, förkylningen börjar komma närmare. men ikväll blir de fest, och jag skojar nog inte om jag säger att på en Brunnsbergs fest har man aldrig tråkigt.

jag skulle behöva lite massage, ska se om jag hittar nån bra slav till det senare:)


det ska bli skönt med lov i veckan nu, men tåkigt att alla från skolan har åkt hem.

nej nu ska jag äta lite och sen ska jag hämta min dress från stallet, Ridrumpan! ;)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0