Tokigt

red ut barbacka på Olivia idag, mysigt även fast det regnade lite:)
sen borstade vi länge och bara va hon och jag i stallet, masserade lite och stretchade henne, fel ställning för min rygg som nu behöver egen massage och egen stretching. ;) *blink blink*

sen blev det ridklubben och stallvärd, bara galet i stallet, myste lite med Wilman också;D<3

just de, ni vet jag blev ju sparkad i sommras och fick lårkaka, men jag har alltid trott att det läkt men min grop i benet verkar aldrig försvinna. helt sjukt, ska nog gå till doktorn med det, det är liksom hårt ovanför och under men i gropen gör det ont. men sjukhus och doktor låter verkligen inte lockande, jag hatar sånt, min pappa är sjuksyster men inte tål jag sånt där för det. Blod går bra men ben och kroppen och sånt där äckel spyr jag av. får spykänslor och rysningar och blir yr om någon pratar om nyckelben, och någon som brutit ben i kroppen, när ida visar sitt nyckelben så dör jag.

nej nu ska jag sova tror jag:)

Pusshej
like!

Kommentarer
Postat av: ida

du ska få se mitt nyckelben stumpan, vet att du vill ;)<3

2008-10-22 @ 12:03:09
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0