Yeah yeah wow wow

fredagen: skolan började med bordsdekorationer och höstkransar och dekorationer för öppethus var vårt mål för dagen :D
och nog blev de bra, de var faktiskt kul:) bilder kommer.
Mary låste ut mig också den lilla röven.
tyska jag ska läsa om oktoberfest och fattar jag nått? hmm nää inte ett dugg de enda jag förstod i en text på ett helt a4papper var ordet paprika. de känns bra.
på slutet lekte vi lite och sen såg vi film, titanic och jag som aldrig sett den får se den på tyska första gången men men de duger.
efter de tog jag bussen till stallet till Olivia, hon är galen den lilla ponnyn:) och hennes matte är bäst.

På kvällen drog jag till milla vi fixade oss, vi fixade musik och sen skjutsade Rooneybee oss till Johannas place där drog vi igång, och förfesterna är alltid roligast, galet kul var det och galet mkt rock, galet mkt dans och galet. Du är så yeah yeah wow wow med martin svensson var kvällens låt. förutom milla och idas hemma gjorda version av akon- saviour tonight.
" I wanna fuck you, let me be the one to take your virgin, I wanna be your first one tonight" som de sjöng hela kvällen.
jag och johanna hade en romantisk dans till Celine Dion My heart will go on.
vi buggade och dansade hela huset gungade;) och vissa blev mer dragna än andra, men de behöver vi inte prata om.
efter ett tag drog vi vidare till risberg och stefans lilla stuga där var de lite folk.
Linnea blev trött råkade somna en stund, eve blev trött.
Hemlisar pratades
efter ett tag drog vi vidare mot cafe som var proppfullt, träffade kusin martin och Jocke:)
dom kom inte in för de var fullt, så varför ens pröva.
stod ute ett tag träffade på en massa trevlig fillurer, och fyllkajjan Carro;) Olivia är min på tisdagar framöver numera:)
vid 2 tog jag min lilla Prilla och drog hemåt mot östäng, linnea fick vara mamma.
poppade popcorn och sov.
sammanfattning: Jag och johanna höll vårat löfte: INGA tårar, linnea fick en skadad handled, jag ska sluta festa med mobilen i närheten de blir fel saker sagda ibland;)

Eve tappade håret, vi hade jäkligt kul och vi har tagit charmexamen.

 Bilder kommer


Lördag: vakna
fixa oss
gick till skolan och kollade öppet hus, alla skogarna och alla andra jag träffat på igår skrattade och tyckte jag såg pigg ut trots gårdagen. hmm så farligt var de väl ändå inte;O
kollade runt på allt i skolan, de var mkt aktiviteter och massa folk. fick en ljusstake.
Timbersport arenan var i full aktivitet, ganska coolt att se.

Vi har ju tydligen vårat eget lag från skolan också ;)

Träffade väder-Ulrika, och systrarna Graf.

Regn regn regn hela tiden.

Jag och milla lunchade pizza på roma idag, godaste dagen efter maten.

Efter det for vi hem till milla och såg film.

Sen åkte jag med mamma hem, bytte om och körde vidare till stallet.

Fixade tuff och red ut barbacka lite dressyr i skogen, himla härligt att rida den ponnyn igen de var länge sen och jag har saknat det<3

Övningskörde hem från stallet och det gick kanoners:)

Nu har jag sett lite CSI och nu ska jag sova.

 

I morgon ska jag rida Tuff, tror de blir barbacka, mysigast så.

Sen blir de buggkurs och på kvällen bli de bio med Ebba och Milla.

Mamma mia<3 har redan sett den men de gör inget.

 

Nä nu blir de Puss och god natt.

 

Det går bra nu och jag gillart.

 

Puss på livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0