You and me santa

okej dagen fortsatte och historia lektionen gick rätt bra, jobbigt att lyssna på allt bara, jag menar när ska jag ha användning för det här. men som Thomas säger nått i stil med, utan att veta vad som hänt igår och för länge sen kan vi planera och veta hur framtiden kommer bli. nått sånt.

Jag och Helena tog oss en välförtjänt Fika idag också, alltså vissa på skolan har verkligen aldrig sett tjejer förut, ser ut som om ögonen ska trilla ut på vissa.
galet

Träffade min lilla Blånäsade vän Ebba idag också, hennes kommentar till min fråga om hur näsan mådde var - Det är TUR att det finns smink alltså;) haha

just ja glömde berätta att jag föll för någon i morse;)
gick från bussen till skåpen med marie, naturligtvis sitter alla jakt 3orna utanför där i korridoren vi ska gå igenom till våra skåp, som vanligt blir det ett antal Hej Jakobsson och hej Linnea, jag svarar alltid hej hej hej hej hej. går vidare är inte särskillt intresserad av att prata på morgonen, och naturligtvis står alla i en klunga vid sofforna där det är trängst i hela korridoren, går förbi, men vänta shit jag tappar balansen, flyger fram, lyckas precis få tillbaka balansen och vänder mig om där står dom som små änglar allihopa och tittar lite förskräckt på mig,
- vad var det där bra för då?
- hehe. är de enda svar man får


ska ut och gå med min lilla tokhund nu.
såg min lilla tomte idag också;) <3

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0