soppa

jag är så besviken, jag trodde inte det om dig ärligt talat. men konstigt nog har jag känt de på mig hela tiden, du utnyttjar min tillit och jag går lätt på varenda en av dina lögner. jag blir så less. Jag trodde vi var vänner iaf, men så verkade inte fallet vara från din sida.

skolan går fint lite mkt att ta igen nu bara. suck

dressyr för ak igår på guldet gick skapligt, måste få upp konditionen och styrkan igen sen blir det toppen!
Irland är nära nu, ak ska ringa till dom å prata med dom sen i januari så drar vi, skönt att slippa idioter, dalen, skolarbete och sverige för 3 veckor:D kommer hem på den bästa dagen på hela året 8 februari. MIN och Helenas dag :)

har märkt en sak, om en tjej blir sur/ledsen/besviken på en kille, så blir den killen och hans kompisar sura på tjejen, i min synpunkt är det patetiskt, inte skulle jag bli sur på en kille för att han är sur på min kompis, helt sjukt.
som tur var är väl inte alla likadana.
(Ingen av er som läser behöver ta åt sig om ni inte känner för det)

och NI kan ju rent ut sagt släng er i sjön, fy faan för er! alltså pengar och makt är det enda som finns i era pantade skallar, ditt jävla svin. kan man inte glädjas åt någon annans lycka för en gångs skull? nej man ska göra allt som står i ens makt för att förstöra. fy faaan rent ut sagt, jag förstår inte! BLÄ för sånna som ni, men en sak ska ni ha jäkligt klart för er att någon gång så vänder det, då blir det ni som får lida av andras girighet eller hämnd. och vet ni vad? vi har bestämt oss, vi ska göra allt i vår makt för att gå SEGRANDE ur det här, oich vi vet vilka vi har bakom oss som finns där att stötta upp och hjälpa till när det behövs.
Ett ruttet jävla lingon är vad du är.
Usch jag vill bara försvinna för en månad eller två, för att sedan komma tillbaka med nya krafter och förgöra er.
LYCKA går EJ att KÖPA för PENGAR!!!  så varsågod, lev era låtsas lyckliga liv ni.
( människorna jag syftar på läser inte min blogg, så ingen av er behöver ta åt sig)


nu till lite gladare nyheter: globen biljetter ska fixas, skor och mössa från Zoovillage ska beställas, pengar rullar in på konto, jag har fått jobb, hästarna går fint, nya ridgrejer till Irland ska köpas, härligt med nya saker och förändringar i livet :)
Buggkursen i söndags var snurrig, haha. Marika tipsar: gå ALDRIG på buggkurs bakis;)

nu äre dags för stallet och olvia, har fått order från Carro att göra henne trött så okej:)

BYE 
I wanna start a fight!


Kommentarer
Postat av: Julie

Nu kommer jag och hoppar på dig igen;P

Man kan visst köpa kortvarig(!!) lycka för pengar! Om man köper typ nya skor,ny väska eller en häst kanske så blir man ju lycklig!:)

Fick bara lov att påpeka de. Fattar att du menar annorlunda. kram kram

2008-09-30 @ 21:41:09
Postat av: Linnea

men jullan va smart du är:P haha länge sen man såg dig nu. krams

2008-10-02 @ 08:25:34
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: Emma

Ojojoj kan inte vara lätt.. Än är inte sista idioten född..

2008-10-02 @ 18:33:46
URL: http://emmm3.blogg.se/
Postat av: Linnea

Till emma:

nej släktfejder och skilsmässor är inte lätta..

och tyvärr så är väl inte den sista idioten född än.

2008-10-03 @ 14:06:07
URL: http://lennaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0