Åh vilken härlig kille


hur härlig är inte han, jag har tittat på det här klippet nu ett antal gånger och jag får ett sånt där fånigt litet leende i hela ansiktet av lycka varje gång :)


De finns så mycket jag skulle vilja skriva och berätta men jag vet inte hur jag ska börja och vad jag egentligen vill berätta.
kan ju iaf berätta att Fyrverkerier är en onödig uppfinning och nu får jag krama min livrädda hund hela natten, hon lossar päls också så jag ser ut som en liten monkey eller nån som glömt att raka sig på typ 2 år, hår på bröstet, MANLIGT! ;)

(fast de är riktigt äckligt med killar som har hår på bröstet!)


har gjort en jordgubspaj i min ensamhet ikväll, råkade bränna kanterna men de gjorde ingenting. Den var god ändå :)

Lk ska vara på allsång på skansen den 14juli, vilket är ett jäkligt dåligt datum måste jag säga! Mitt i dansbandsveckan! besviken på SVT!!

Nej nu ska jag se en film och sova, kvällens film blir Just my luck bara för att jag känner för att titta på Mcfly och för att den låg bredvid sängen!

Lite besviken faktiskt, ett sms skulle ju inte skada...

De Känns grymt bra att träffa dig igen! har saknat. tiden är vår!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0