Söndag kväll

Hejsan hoppsan.

Veckan har gått fort, men har varit grymt trött hela veckan.
I måndags red jag Lilla My för första gången de var kul, hon var riktigt mysig, lite framtung bara.
Tisdag red jag Wilma, sen på kvällen var det fest sov hos Johanna <3
Onsdag övningskörde typ hela kvällen.
Torsdag Inget speciellt
Fredag grillat med Grannar efter dressyrträning på Eken med laget inför kommande helg med tävling.
Lördag Wilma ut en sväng över bäcken, vilken hon försökte slänga av mig i ett par gånger.. På kvällen blev det MAde in Älvdalen show, Kul kul. men hade nog lite för höga förväntningar. Maten var god uppträdanderna bra men vissa saker lite väl överdrivna. 
Söndag Stallet tog med mig ett garnnbarn som fick rida lite på Wilma, som förövrigt slet sönder sin nyaste finaste grimma igår, Tacksamt, nu får hon gå med den fula gula igen!
Sen sova middag och middag med grannar. Övningskörde en hel del, krockade inte en enda gång och ingen oskyldig kom under bilen heller. Mot körkort på tisdag körlektion..

Veckan som kommer ser ut så här:
Måndag: Redovisning Kärnkraft, Wilma, Tuffing, hopplektion
Tisdag: Seminarium Specialkost diagnoser- Komjölksallergi. Körlektion, sola, Wilma
Onsdag: Stressredovisning, träning dressyrlag + B:1 med Eken, Wilma.
Torsdag: LEDIG, Falun?, Mamma till Sthlm bara jag och Molly och Stisse hemma, Wilma
Fredag: Ledig, Wilma,
Lördag: Insjön? Wilma, göra ordning Eken för tävling knoppa tvätta putsa planera,
Söndag: Tävling med Eken och laget, Wilma

nä nu vet ni vad tänker jag sova som en stock.

Visste ni förresten att jorden är rund?

Go natt


Jag och Brad spanar

Boglin, min Irländska pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0