Hästjäkel och raggarbil

HAllå

wilma är halt igen, märkte de igår när jag red. vad ledsen jag blir att hon aldrig kan vara hel. fast vi är ju hypokondriker både jag och hon ;)

Torsdags körde jag raggarbilen, grymt kul! härlig bil att köra om vi säger så ;)
Grabbarna var i sitt esse, livvakter hade jag och matchmaking de ordnade de också, men de verkade inte hitta nån som dög. fast bortgift de blev jag till 5 olika, bara att välja och vraka! (Y)
Imponerade av att jag kunde köra raggarbil så bra var de, men hallå de var inte så svårt ;)
tidig kväll vilket var skönt :)

fredag red och städade rummet, bäddade i nytt i sängen bläää finns de nått tråkigare än att bädda sängen?
på kvällen blev de tacos och sen mora. både jag och gröna ärtan körde så vi hängde ihop igår och hade chaufförs snack.

men nu lär jag åka å kolla den halta hästen.

puss ikväll blire mora och ikväll kör inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0