konstig känsla..

halloj, igår gjorde jag inte mkt kan jag lova.
drog mig till stallet en stund och red Knappen och kollade Wilma som numera inte är halt. hon har lite strålröta, DE STINKER ur hennes hov! sprutade in väteperoxid, och oj vad de bubblade ut skit;)

Snart är sommaren slut och skolan börjar om 13dagar, 13 dagar sen är det igång igen! lite spänd av förväntan vad detta året ska innehålla är jag ju men jag skulle gärna ha sommarlov för evigt!
till våren tar vi studenten, jag har redan ångest över studentveckan eftersom min lever inte mår så bra redan nu efter sommarens alla fester. JAg vill inte skiljas från min klass, för den är enormt bra alla är helt i min smak grymt bra!
JAg har ångest över vad som händer efter studenten, jag kommer sakna alla jag lärt känna genom skolan.. jag kommer sakna gemenskapen vi har.. Jag vill inte jobba, jag vet inte vad jag vill med mitt liv..
Jag kommer sakna att träffa ida varje dag, att hon kan läsa mig som ingen annan kan.. hon känner mig utan och innantill hon vet vad jag tänker och tycker alltid. hon ser det som ingen annan ser.. Hon känner mig! de är inte många som gör det men Ida känner mig, de tackar jag henne för!
vi har inte setts alls så mkt som jag önskar vi hade gjort den här sommaren, jag har haft fullt upp.. dygnet har haft för lite timmar. hon har haft fullt upp när jag varit ledig och så har det varit.. hon har haft körtelfeber också, så hom missade våran vecka i malung, det sög!
Jag saknar henne!
åh jag saknar hela min klass, alla våra sjuka samtalsämnen, all respekt killarna har för oss tjejer;)
Eve och Emma börjar i våran klass till hösten de tycker jag ska bli galet kul faktiskt, SP regerar på skolan!
JAg saknar till och med att frida sitter och filar naglarna i örat på mig, även fast de får mig att rysa.
Jag vet att jag är dålig på att höra av mig, men de krävs faktiskt två för att hålla kontakten...

har legat på spikmattan en stund och bara funderat på allt idag, de var skönt!
På onsdag sover nog jag ida johanna och eve i stugan om alla kan och vill, spikmatta chips och mys!

Helgen närmar sig med stormsteg! jag ser fram emot helgen, och alla bravader! de kommer bli galet great!

ursäkta det sulliga inlägget, Puss

Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHA! i år ska jag fila ännu mer så att du kommer sakna det ännu mer sen ;)

Ja, det är sant, det krävs två för att hålla kontakten men synd nog så har jag ju jobbat hela sommaren typ!



krams!

2009-08-03 @ 20:19:12
Postat av: ida

Jag saknar dig också, jätte mycket! men vi tar igen allt nu snart bara skolan börjar, då blir det som en annan sak ju.. :) jag vill då ha chips och spikmatta på onsdag!! hihihihihihi :) och godis såklart :D <3<3

2009-08-04 @ 14:50:54
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0