så gick de till..

när Linnea insåg att hennes sista sommarlov är över.
Mitt sista sommarlov i hela mitt liv, kanske.
vad vill jag göra efter studenten?
vad vill jag göra med mitt liv?
vad händer efter studenten?
blir jag kvar här?
hur ser framtiden ut?
ska jag söka högskola?
många frågor som jag ska söka svaren på :)
Jag ska göra de med ett leende på läpparna och bara blicka mot framtiden!
Livet är en fest, och här ska festas!
Nästa helg stänger café 118, så de är typ bartömmning då lär man ju gå ut :)
helgen efter det fyller ida 18 och de ska vi fira :)

JAha ja i mrgn börjar skolan och jag undrar ja vad de börjar för nya stjärnor där, de blir aldrig sig likt när 3orna slutat...
men vi kan ju alltid göra ett försök.

men nu lär jag plocka ihop alla grejer för i mrgn ser fram emot ett grymt bra sista år!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0