sommaren 2009!

Hej eftersom sommaren går mot sitt slut ska jag nu ta mig tiden att berätta för er vad jag gjort i sommar, vilket inte är speciellt mkt. Jag har inte lämnat Dalarna ens.
Juni började med festande på studentveckan sen var det studenten sen gick all min tid åt körkortspluggandet och auktionen. och grannarna umgicks jag med i princip varje dag.. de blev nån fest då och då men inte speciellt mkt. jag var nykter från den 13juni i en måndag, hurra för mig! :)
JAg fick mitt körkort sen var det bara auktionen och wilma som jag höll på med, var chaufför nån gång också innan juni tog slut.
Juli började med att jag jobbade en vecka, när jag kom hem var de samma vanliga auktion som stod i huvudet på oss alla, den höll på att utrota oss.. kvällarna bestod av bad med grannbarnen.
sen var auktion, ponnyridning, och sen började mitt äventyr som chaufför.
orsa yran spanade vi in jag ida och eve.
idre yran chaffis chaffis, men kul var det.
söndag drog vi till malung, de var en kul vecka.
veckan efter malung var det wilma och återhämtning som stod på schemat
sen blev de lasse S på berget då åt vi mat och hade mysigt på eftermiddagen sen blev de berget för vår del. i spöregn.
fredagen var det diggiloo, lördagen var jag chaffis efter hela mora surrar.
sen var det lugnt med wilma till tisdag då var de dags igen, chaffis till Rättvik, med dreamteam
onsdag iväg med mammas bil. torsdag chaffis åt mina grabbar.
fredag chaffis till mora
lördag blev de mora festivalen med ärt och en jäkla konstig tävling.
lugnt och wilma tog tiden resten av den veckan till onsdagen då sov jag och ida i brindberg mysigt.
torsdag var jag på hotellet och sen körde jag bror min.
fredag fest och wilma
lördag fest
söndag trött och wilma
måndag ångest och wilma.
tisdag ja idag drar jag till Orsa och Mora med amanda, de blir spikmatta och lagning av stövelskaft.

händelserik sommar? jaa lite iaf, vädret var ju inte på topp men de hade kunnat vara galet mkt bättre.

nä nu lär jag dra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0