Happyface eller?

Hej hallå nu var det ett tag sen jag skrev, förra veckan var vi på saco mässa i sthlm. de var sjukt mkt folk, vi gick iaf på ett seminarium med Mia törnblom, hon är cool!
Jag ska bli förskolelärare eller lärare på grundskolans tidigare år, det är min framtid så som jag känner idag :)
Nästa steg är att fundera ut skola och ny stad att flytta till och grunda en ny framtid i :)
Troligtvis blir det Stockholm, Uppsala, Linköping eller Gävle :)

På fredagen drog jag till Leksand och julia, men hon var i sthlm så jag Björn och Denniz tog Julias mammas bil till sågmyra för att Björn skulle köpa byxor och skor, men det slutade med att jag köpte ett par fingervantar och Björn köpte en fika ;)
Hämtade jullan och drog till henne, fick en mysmiddag och hon byggde pepparkaks hus :)
På lördagen åkte vi till Borlänge shoppade lite och sen vidare till Falun, sen kollade jag kontoutdrag och insåg att de var dags att åka hem ;) hehe
Fixade hästarna när jag kom hem!

På söndagen hade jag uteritt med 4 trevliga barn och 4 överpigga hästar vilket slutade i katastrof.. 3 av dom flög av..
På kvällen gick jag amanda och elsa på bio vi var ensamma där ;) haha

den här veckan har vi kemi i skolan!
Ikväll är det cirkel som gäller men mina vader är inte riktigt pepp för det :/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0