Lördag

Noll inspiration för blogg. hatar dator nu mera.

idag har jag bytt gardiner och satt upp tavlor och lampor i rummet :)

sen har vi typ fikat med massa folk och så;)

igår var jag och mammi till mora, under tiden av 1 timme såg vi 2 st bilolyckor.. Folk kan inte köra bil.
övningskörde till mora och turister har inget att göra efter vägarna!
köpte ett nagellack,

jag börjar få benhinneinflamattion och nått är fel i ryggen, gör ont när man andas och går.

men nu är de dags för nått annat:)

Lovet ska innehålla, plugg, skoter, Wasa på lördag och fira ev, stall och vänner:) måndag mångsbodarna.

Puss

skulle skriva nånting men minns inte vad:P
Just ja, LARZ KRISTERZ skivan går varm här, vet inte hur många gånger jag lyssnat på den idag minst 10 faktiskt:P
har gått i ett streck sen 9 i morse och den går än:) och tro de eller ej men den blir bara bättre och bättre:D vi har lite danstävling här jag och mamma, så himla härligt man blir så himla glad!
Larz Kristerz är glädje lycka och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0