och jag som trodde jag var vig?

Tjo tjena alla min fans!

då har man gjort sista praktikdagen då:)

Min vecka har varit hur bra som helst! så jäkla roligt folk.

De är väl tur att vakterna håller koll på mig när jag knappt gör det själv;)
- nämen hej, dig har jag koll på! ;)
- dig har vi koll på:P

Onsdagen tillbringades först med A-L, jag gjorde en hälsoprofil på mig själv, fick reda på att mitt skelettväger ca 9.7kg, har ett tungt skelett jag vet ni;) haha

efter fikat tog vi en rundtur in på gods och förrådet, alltså militär kläder luktar spya! och jag har bestämt mig för att jag ska då inte göra lumpen på Amf1 iaf, för jag tänker inte gå snabbmarsch på 3mil med 60kg packning, då ramlar jag ihop har inte muskelstyrkan eller kroppsbyggnad för det tyvärr, skulle gärna vart på Berga annars:)

träffade Lars-Inge han är en rolig gubbe han;) haha
Lunch på slottet med Eva-Maria, pappa och Lars-inge.
Larz K, trängslet och Hagstörms var våra samtalsämnen, de är ju tur man är påläst liksom;)
Efter lunchen vare APT på försvarshälsan så då åkte jag in till stan, shoppade lite grejer och äntligen(!!) har jag köpt mina älskade skor jag letat efter i flera månader, och dom är värda varenda öre.
kvällen blev tidig skrev en liten dagboksuppsats om berga tiden.

Idag torsdag, sista dagen för mig. :(
på morgonen hade A-L en akupunkturspatient, läskigt med dom där nålarna kan jag ju säga. och jag som har sprutskräck.
efter akupunkturen så åkte vi på ett arbetsplats besök för att fixa ergonomin åt en kille som behövde en bra arbetsställning. hälsade även på på idrotten;)
Efter morgonfikat blev det Yoga för min del med, Marie, Ulla och Anna:)
har aldrig provat yoga så det var nått nytt,
de var jag, anna, idrottsbruden och instrukturen som var yngst, sen ulla och marie. sen vare typ 4 tanter med.
och jag som trodde jag var vig? där fick vi ju svar på att jag var som ett jäkla kylskåp. PINSAMT!
Jag menar vissa av tanterna var vigare än mig.
de var riktigt jobbigt också, fast de gjorde riktigt ont i handlederna.
efter yogan vare lunch och idag åt vi faktiskt matdosa.

efter lunchen gick jag och A-L ner till båtarna, vi fick studiebesök på Arholma.
trångt, men mysigt vare på båten.
fast klättra i stegar upp och ner där i trånga små hål är nog inget för mig de heller;) haha
lite höjdrädsla. och dessutom gillar jag inte vatten särskillt mycket.
men trevlig bestättning var det verkligen!;) hehe

Em middags fika/avskeds fika med försvarshälsan gänget utom några som hade möte. träffade förresten Jens, som är chefen på stället :D han var trevlig:)

sen fick A-L blommor av mig och jag fick 18årsprsent av henne, gulligt.

har faktiskt bara träffat trevligt folk den här veckna på berga. fast han den där "könssjukdomen" gillar jag inte särskillt tror han är nått liksom.

efter jobbet for vi in på stan och fikade med Lena, Pelle kom senare också, de var inte igår om man säger så:) trevligt att ses!

i morgon ska vi åka till Stigtomta och hälsa på, de ska bli riktigt riktigt roligt! dom saknar jag!

men nu orkar jag inte skriva mer måste kissa.

jag saknar er! hej då

förresten Thomas vad tycker du om min praktik?

Får inte berätta allt från praktiken heller eftersom de är secretes!


Kommentarer
Postat av: milla

i fucking miss you ! KOM HEM !!! :D <3<3

2009-02-05 @ 21:20:33
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Thomas

Thomas likes praktik :)very good you learn mycket I think

2009-02-06 @ 08:42:25
Postat av: frida

kom hem nu för jag vill ge dej min fina present ^_^ <3 och så saknar jag dej liiite ;)

2009-02-06 @ 16:24:16
URL: http://fridakans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0