Praktik a la Berga

Hejsan hoppsan allesammans:D

Praktiken går bra, de är intressant, roligt och lite toppsecrets;)

Söndagen blev tåg och bussåkande halva dagen. kvällen bestod av Beckfilm:)

Måndag: upp halv 7?!, halv 7! fattar ni jag går upp halv 7 ?!
håller på att avlida varje dag. blä
åkte ut till berga, träffade Anna-lena som är min handledare, hon är ergonom och riktigt cool :)
jag och AL gick en runda på området, träffade en hel del people, kollade gymmet, simhallen, idrottshallen och en massa andra hus.
efter fikat vid 9 följde jag läkare Margit på föreläsning för VA, pojkar i 20års åldern som ska ta hand om de värnpliktiga;)
föreläsningen handlade om Stressfrakturer, infektioner, vattenbrist.
sen var de lunch på slottet, var typ nån gryta med ris:)
efter lunch vare föreläsning med pojkarna igen, den här gången om olika skador i strid och inte i strid.
riktigt intressanta föreläsningar hela dagen.
könsjukdom.. sjunga fiiint... PJ look like.
efter träning ska man dricka 1liter vatten med en näve socker och en nypa salt för att få tillbaka vattennivån i kroppen. 150% vatten av de man gått ner.
vid halv 5 åkte vi hem, tog en dusch sen bar de av ut till skärholmen där de blev lite shopping.
turkosa leggings och turkos piké.
beiga leggings.
svartvit klänning:)
ljus och ljusstakar till rummet
ljusslinga(L) med ankor på. älskar den!!
strumpbyxor och knästrumpor,
bok, Star av Pamela Andersson.


Tisdag:
upp halv 7, inte lika jobbigt idag men ändå.
tittade på lite utbildningspaket som AL har. ska få med mig några på ett USB hem. riktigt bra.
sen skulle jag AL och Eva MAria ut till Muskö.
gissa hur många tjejer de krävs för att skrapa bilrutorna i Sthlm?! 3st! haha
tog en fika på muskö, sen gick vi in i berget ett studiebesök där. det var riktigt coolt!
tunnlar hit och dit.
på vägen ut och tillbaka åkte vi genom en tunnel 50m under vattnet, häftig känsla.
tillbaka till berga vid lunch, som blev på slottet med Pappa, MAria och Evamaria. så jäkla roliga brudar de där.
men idag vare typ fullt i matsalen, och dom stora ledarna skulle på besök och äta också så vi drog rätt tidigt tog en promenad sen efter lunchen blev de Info om 4:e sjöstrid. riktigt intressant de med :)
och småbåtarna var ju BARA 36m. haha
sen blev de lite fika, faan vilka stockholmare alltså;) men roliga som attan.

Andreas (sjukgymnasten) ska ge mig ett träningsprogram och ett strykeprogram till mönstringen,
eftersom stryketestet suger.

på trosdag ska jag få va med när AL gör en akupunktur, sen ska vi åka bått :)
Arholm!

fredag får jag göra som jag vill på.

imrgn tror jag vi skulle fixa ergonomiska prylar.

hörs mer i mrgn, tjing tjong långkalsong


Kommentarer
Postat av: ida

va ni i simhallen?! :O fanns det några pokjar som simmade då? ;);)

haha <3

2009-02-03 @ 21:38:07
URL: http://idqz.blogg.se/
Postat av: ica

Linnea, min buss går halv sju varje morgon från mig, utom en dag när jag har sovmorgon. Jag lovar dig, man vänjer sig.



Från en morgontrött person

2009-02-11 @ 12:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0