Slagsmål

Halloj:)
Idag är det tisdag men inte vilken tisdag som helst utan fet-tisdag. ÄT en semla och må bra allihopa, för idag är det ett måste att äta en semla minst med gott samvete och det ska göras med ett leende.
Själv ska jag äta en alldels strax en vanlijsemla som jag gott å dregglat efter sen igår kväll.

Idag missade jag såklart bussen i morse, men Fredd skjutsade mig :)
sen byggde jag och Amanda och Ida världens bästa tolknings bana, teknik och en avslutande galoppsträcka!
Km vinnarna av tolkningen blev Elsa och Ida på Tintin som efteranmälde i sista sekunden bara för att försöka vinna över Jossan Björn och Zickzack.

Efter det följde jag Johanna hem en stund sen blev det tandläkarn, kändes som om jag varit med om ett slagsmål när jag gick ut och blodet strömmade ur käften på mig, den var uppsvälld och full av bananlack blandat med blod. Nice.

I söndags sov jag hos lilla Prillan, vi såg på Beck och igår var vi upp till mångsbodarna och serverade bullar blåbär bulljong och sportdryck för starka karlar;)

sen köpte vi pizza och for till Klubbis såg på film och sov en stund.
sen red jag Pajas ute med Amanda och sen tog jag Wilma på en underbar lössnö galopptur över ängar och efter skoterleder:) höll på att flyga i lössnön också, haha

sen blev det hopplektion på Priaten det pirrade i magen över hindren och den där mattan den blundade jag över;)
men aldrig har jag vart så stolt över mig själv det senaste halvåret. Gud vilken känsla.

nä nu ska jag feta mig lite:)

Puss

I varje klubb på Stureplan, jag hra sökt i hela stan efter någon som kan ta min hand när vinden blåser kallt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0