De löser sig?

Finns det något värre än när folk kommer, tittar på en vet vad som hänt men inte känner den känslan av förlust och misslyckande man har. och Säger: du det löser sig oroa dig inte!


Ni fattar inte, Ni förstår inte känslan, känslan av att misslyckas.
Att snubbla på mållinjen, vi har lett den här "tävlingen" hela tiden, ingen konkurrens efter vägen. vi ledde även början av upploppet men typ 3 meter för målgången kommer de upp en konkurrent, Finanskrisen.
vi springer jämsides en bra bit helt plötsligt så snubblar vi, snubblar precis framför mållinjen. Med de så vinner finanskrisen och vi kommer in på en andra plats.
Ingen kommer väl ihåg en 2a?!

Blä jag vill spotta på nån..

Jag längtar bort, jag längtar till den 17april när vi åker till Idre:)
Jag längtar till sommaren när man slipper allt som har med skola att göra.



jag har ont i hjärtat. de sticker och hugger till. har gjort de nu sen jag vaknade i morse.


Misslyckande....

Kommentarer
Postat av: Julia

Men 16 April då? :(

2009-01-16 @ 17:36:59
Postat av: Emma

Vet hur det känns ärdär själv!

2009-01-20 @ 13:35:24
URL: http://emmm3.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-01-20 @ 13:35:58
URL: http://Emmm3.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0